وبلاگ مطلب اینترنت اشیاء از علیرضا زارع جدس

وبلاگ فناوری اینترنت اشیاء و کاربرد های آن از علیرضا زارع جدس

وبلاگ مطلب اینترنت اشیاء از علیرضا زارع جدس

وبلاگ فناوری اینترنت اشیاء و کاربرد های آن از علیرضا زارع جدس

اینترنت اشیاء که مخفف IoT به هر چیزی که قابلیت اتصال به اینترنت برایش فراهم باشد و قابلیت پردازش اطلاعات و گرد آوری و ذخیره داده ها فراهم باشد که کاربرد های محدود ناپذیری دارد.

بایگانی

کاربرد و مزایای اینترنت اشیاء در کسب و کارها بستگی به نوع کسب و کار و طریقه استفاده از کسب و کار در کارخانه یا شرکت است که به دو شکل کلی است و هدف از اینترنت اشیاء در کسب و کارها سرعت عمل و کارایی و دفت است که خدمات و محصولات سریع تولید و ارائه شوند.

کارخانه های با حسگر ها اطلاعات و داده هایی را دریافت میکنند این کار باعث میشود که مهندسین کارخانه بفهمند محصول طراحی شده آنان چه زمانی از کار می افتد و چه مشکلاتی ممکن است داشته باشد. این کار باعث میشود قبل از اینکه محصول از کار بیفتد یکی دیگر را جایگزین کرد تا مشتریان آن کارخانه همیشه از آن خرید کنند.

مزایای دیگر این است که در کارخانجات ممکن است برای تجهیزات و محصولات کارخانه اتفاقی بیفتد که امنیت اینترنت اشیاء در این بخش کارایی دارد و تهویه هوای هوشمند که بر اساس تشخیص گاز های سمی یا غیر سمی تهویه هوا را انجام میدهد تا به کارکنان اسیبی نرسد.

نمونه دیگر از مزایای این فناوری که خیلی کاربرد دارد تعامل لوازم یک خانه یا شرکت هستند که میتوانند داده ها را پردازش کرده و عمل خاصی را انجام دهند. 

در کل میتوان گفت که کاربرد این فناوری در کسب و کار باعث رشد کارایی و سود و نیز باعث کاهش هزینه های تولید و ارائه محصول یا خدمات میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی